Saturday 10 November 2012

HADIAH YANG TIDAK DISAMPAIKAN


Masa tarikh tersebut.7 november gua ada beli hadiah.
Hadiah hari jadi.
Tapi sampai sekarang gua tak tahu nak beri pada dia ke tak.
Gua simpan.
Mungkin boleh diguna pakai pada masa akan datang.
Mungkin bakal pengganti.
Mungkin Si dia datang kembali.
Kadang-kadang hadiah tidaklah penting berbanding ingatan.
Itu selalu yang orang kata.
Tapi hadiah dapat melahirkan perasaan.
Itu tak banyak orang tahu.
Memang gua ingat.
Sebab gua tak pernah lupa.
Malahan dari awal gua tunggu tarikh itu.
Menunggu pulang dari menyambut.
Walau tidak dapat bersama-sama.
Meraikannya.
Untuk hadiah ini.


Ahhhhh simpan jer la hadiah ini dibawah katil!
Oh ya, terima kasih untuk balasannya.
Tapi maaf kerana gua tidak mampu untuk membalasnya lagi

No comments:

Post a Comment